koh tao en kho phangan - Reisverslag uit Ban Hat Rin, Thailand van Tara Hoorn - WaarBenJij.nu koh tao en kho phangan - Reisverslag uit Ban Hat Rin, Thailand van Tara Hoorn - WaarBenJij.nu

koh tao en kho phangan

Blijf op de hoogte en volg Tara

04 Mei 2015 | Thailand, Ban Hat Rin

oke ik probeerde dus een reisverslag te schrijven, maar toen hij bijna klaar was, liep de app opeens vast en nu is alles weg ): dus bij deze even een kort verslagje, want ik ben te lui om alles op nieuw te schrijven.
op koh tao ben ik veel met een nederlands meisje en een noors meisje opgetrokken. ik heb er een super leue snorkeltour gedaan en een verschrikkelijk enge maar mooie rit op de scooter naar een viewpoint met een relaxed barretje. de wegen kan je daar bijna geen wegen noemen, meer een soort modderpad met grote stenen dat steil omhoog loopt. ik heb zo'n 2 uur lang voor mn leven gevreesd maar het viewpoint was het wel waard! na 3 dagen ben ik met het noorse meisje naar koh phangan gegaan. 2 mei was daar de full moon party en de dagen ervoor is iedereen alleen maar non stop aan het feesten. ik ben ook naar de slip'nfly geweest, 2 reuze glijbanan waar je vanaf wordt gelanceerd in het water. daar heb ik mn kont opengehaald aan de glijbaan, dus dat ga ik nooit meer doen. verder ben ik alleen maar op het strand geweest, heb ik heerlijk gegeten, gefeest en met de hele hostel brak op de bank films gekeken. de hostel heet de dancing elephant en het is echt de meest gezellige hostel ooit! de full moon party zelf viel een beetje tegen, maar we waren met allemaal leuke mensen dus dat maakte niet echt uit. morgen reis ik verder naar het noorden van thailand, maar nu eerst nog even op de scooter koh phangan bekijken!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tara

Actief sinds 26 April 2015
Verslag gelezen: 568
Totaal aantal bezoekers 1292

Voorgaande reizen:

23 April 2015 - 05 Augustus 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: